Kommer du til å lage onlyfans?

Hei jeg tenkte og svare på et spørsmål som jeg har fått en del ganger nå og jeg kjenner meg litt lei av og få det spørsmålet så derfor svarer jeg på det nå.

Hva er onlyfans?

  • Nettside hvor brukere deler bilder og videoer
  • Fans abonnerer på profilsider mot et gitt månedsbeløp
  • Man kan også betale ekstra eller «tipse» for enkeltinnlegg
  • Nettsiden har 18 års aldersgrense, og tillater nakenbilder
  • Har ikke egne apper, og besøkes via nettleseren

Kommer du til og lage onlyfans?

Svaret mitt er nei.  Jeg kommer ikke til og lage en onlyfans bruker for og dele bilder og videoer av meg selv.  Det er som sagt en nettside hvor man da deler nakenbilder eller videoer av deg selv og tjener da penger på det. Dette er noe jeg absolutt ikke vil eller kommer til og gjøre. Og jeg skjønner ikke hvorfor folk spør meg om og lage en onlyfans bruker. Jeg har som sagt kjæreste. Så det blir helt feil av meg og skulle lage en onlyfans bruker. Det er også sånn om man velger og lage en onlyfans bruker og deler bilder eller videoer så er dette bilder og videoer du aldri kan få tilbake. Derfor sier jeg nei til det og jeg ønsker ikke noen flere spørsmål om jeg kommer til og lage en onlyfans bruker.

Så ikke send noen flere spørsmål angående onlyfans.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg