Kjære Isabell

Jeg tenkte og skrive et innlegg til ære for en av mine desidert beste venner. Dette er en person  ved navn Isabell som jeg ble kjent med på folkehøyskolen.

 

 

Kjære Isabell

Tusen takk for alt du har gjort for meg og for at du er der for meg når jeg trenger det. Du er en helt fantastisk person som jeg er så uendelig glad i og for at jeg har en så fantastisk venninne som deg. Du er så god på så mange måter og jeg kan ikke få takket deg nok for alt du har gjort for meg.

Tusen takk for at du hjalp meg når jeg hadde det tøft og vanskelig. Du er en person som jeg kan stole 100% på.

Det finnes ikke ord på hvor mye jeg savner deg.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Jeg kunne ikke fått en  bedre bestevenn enn det du er. Du lyser opp dagen min når jeg har det tungt og vanskelig fordi da kan jeg tenke på alle de gode minnene vi har hatt sammen og jeg håper på flere gode minner sammen med deg. Fordi jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle ha gjort uten deg i livet mitt. Jeg er så uendelig glad i deg og det vet jeg at du er i meg også.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Jeg tenkte og dele med dere hva Isabell skrev til meg i årboka fra folkehøyskolen da jeg synes det var så utrolig fint skrevet.  Og jeg takker henne så utrolig mye for alt hun har gjort for meg og at vi fortsatt er like gode venner selv om jeg bor i Hamar og hun i Skien men vi skal få møttes igjen.

 

Skrevet av Isabell

vi har hatt masse gode og vonde minner sammen det året vi gikk på folkehøyskole sammen. Tusen takk for støtten og tilliten vi har gitt hverandre. Dette året kunne jeg ikke hatt uten deg. Vi har blitt så sykt gode venner og det vil alltid vare. Våre minner fra Afrika og på skolen har vært amazing! Du er bare herlig snuppa. Elsker deg.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

Så kjære Isabell tusen takk for alt og jeg har prøvd og finne fine bilder av oss sammen. Jeg er så uendelig glad i deg snuppa

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg