Kjære bestemor

Min kjære bestemor har bursdag på mandag og derfor så tenkte jeg og skrive et innlegg til ære for henne og hva hun betyr for meg.

Kjære bestemor

🌺Takk for alt du gjør for meg

tusen takk for alt du gjør for meg. Du er der for meg i både gode og vonde dager. Du er en person som er så lett og snakke med når ting er vanskelig eller at jeg bare trenger en og snakke med.  Du har hentet meg på skolen. Kjørt meg hjem når jeg trengte det. Du stiller opp for meg og jeg er så utrolig takknemlig for det.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

🌺Du er en fantastisk person på så mange måter.

Du er en person som ikke er redd for og si din mening og det beundrer jeg deg for. Du har tatt med deg meg og resten av søskenflokken på ulike turer noe som har gledet meg og resten av søskenflokken. Du gir så mye glede for oss alle. Jeg kan ikke få sagt nok hvor fantastisk person du er.

🌺  Så kjære bestemor 

Tusen takk for alt du gjør for oss og at du er der for oss når vi trenger det. Du er en fantastisk person som jeg er så utrolig glad for at jeg har i livet mitt. Tusen takk for alle gode minner så langt så håper jeg på mange flere. Du er fantastisk.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg