Jeg vil være ærlig

Det og blogge er ikke så enkelt. Man skal inspirere andre til at de vil lese bloggen. Man skal skrive et innlegg som er interessant for de som leser. Jeg synes det er vanskelig noen ganger og skrive slik at det blir interessant for de som leser. Det er også vanskelig og finne på nye ideer til blogg innlegg. Men når jeg har ideer går det som regel fint. Det er bare ikke det letteste og trekke til seg folk slik at de vil lese bloggen min. Men jeg håper og bli flinkere på og blogge. Jeg har hatt denne bloggen i 4 år nå så det er en stund. Jeg skal bli flinkere til og skrive til dere. Om ikke alt er like spennende så prøver jeg hvert fall. Så gjerne skriv i kommentar feltet om dere har noen ideer til hva jeg kan skrive om. Slik at bloggen blir mest mulig spennende for dere. Det er det jeg vil jeg vil kunne inspirere dere. Jeg skal begynne og dele mer av hverdagen min med dere. Så ser dere hva jeg faktisk gjør hver eneste dag. Det håper jeg at jeg klarer ved siden av skolen og lekser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg