I gang med strikking

Hei dere. Jeg bestemte meg for en stund at jeg hadde lyst til og strikke et sengeteppe. Det er jo så gøy og ha en prosjekt som kommer til og ta tid men som blir bra når det  er ferdig.  Jeg skal strikke et ganske stort teppe så det kommer til og ta lang tid til det er ferdig.

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

Det var ikke enkelt og ta bilde av prosessen så langt da det er på strikkepinnene og da blir det vanskelig og ta bilder av det. Men jeg håper og kunne få tatt bilder av det når det blir enda større enn det teppet er nå.

 

Jeg håper dere vil følge meg videre i denne prosessen så får vi se når det er ferdig. Jeg skal nok få til og holde dere oppdatert på hvordan prosjektet går.

 

Forresten så send gjerne inn spørsmål til ukens spørsmål som kommer på bloggen i morgen.

 

Så snakkes vi senere:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg