Hvorfor negative kommentarer

Jeg kjenner jeg blir irritert når jeg tenker på det med negative kommentarer. Hva er poenget med å sende en person negativitet? Jeg har heldigvis ikke fått som mye hat her på bloggen. Kanskje er det fordi jeg ikke blogger hver eneste dag som de som er toppbloggere gjør. Men saken er den er det virkelig vært det å sende noen negative kommentarer bare for å trekke den personen ned å kanskje selv føle seg bedre.

Her på bloggen vil alle negative kommentarer bli sletta. Jeg gidder ikke å ha masse negative kommentarer her på bloggen. Jeg ser ikke noe poeng i det. Det er ikke noe gøy bare slutt å send negativitet til folk. Tenk om det var deg det gjaldt.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg