Hvorfor er jeg så redd for klovner?

Ettersom det snart er Halloween så er stadig noen som lurer på hvorfor jeg er så redd for klovner. Jeg har skrevet et innlegg tidligere om det men jeg skriver et til litt mer utfyllende enn det jeg har skrevet tidligere.

Hvorfor er jeg så redd for klovner starten?

Jeg kan ta det fra starten.  Jeg ble egentlig veldig redd for klovner etter at jeg var på Tusenfryd med noen venner for noen år siden. Da det var sånn halloween greier der. Da det var mennesker som hadde kledd seg ut som monstre så hadde også noen kledd seg ut som klovner. Det var selvfølgelig en klovn som kom snikende bak meg og skremt meg skikkelig og etter det har jeg vært veldig redd for dem. Men det er ikke alt.

Det er flere grunner til at jeg ikke takler måten klovner er på. Jeg liker overhode ikke klovne latter. Jeg har hatt venner som har skremt meg skikkelig med og le som en klovn. Det er ikke noe gøy. Jeg synes også måten de oppfører seg på er ubehagelig. Jeg takler verken de slemme klovene og de snille klovnene. Det med de snille er at de er for snille synes jeg. Jeg takler ikke at noen som har kledd seg ut som en klovn kommer bort til meg. Jeg takler ikke måten de oppfører seg på eller hva de sier. Selv om de er snille så gir det meg frysninger.

Slemme klovner.

Det med de slemme. Det har vært en del Killer Klovns ute og herjet for en del år tilbake. Det har gjort meg enda mer redd for klovner. De har bare onde hensikter. Det og bare sitte og skrive om de gir  meg frysninger over hele kroppen haha. Jeg har blitt jaget av klovner før og det er ikke noe gøy. Jeg har sagt til venner og kjæresten at kommer dere på døren min og har kledd dere ut som klovner så kan dere holde dere langt unna meg og ikke komme tilbake. Så ille er klovner for meg. Om jeg ser en klovn så snur jeg fort haha.

Killer ClownsKiller ClownsBilder lånt fra Google

Ikke snakk om at jeg vil møte på disseKiller Clowns

iCare

Politiet: Dropp skumle klovnemasker på Halloween – VG

 

Killerklovnene blant oss - Debatt

 

2 kommentarer
    1. Skjønner godt at du ikke liker klovner. De er kjempeskumle. Har en som skal settes ut i hagen til Halloween og jeg tror det er den styggeste figuren jeg har. Eneste klovnene som er søte er sykehusklovnene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg