Hvordan var helga

Helgen var fin den. Det skjedde ikke så mye egentlig. Jeg var med bestemor på lørdag før jeg dro videre til kjæresten min. Jeg fikk også hilse på gamle ponnien min noe som var veldig koselig. Jeg savner jo ponnien men jeg vet at han koser seg der han er. Ellers har det vært et veldig koselig og rolig helg.  Nå skal jeg snart legge meg men tenkte og si litt om hvordan uken som har gått gikk.

 

 

 

Uken som gikk

Uken som var gikk egentlig veldig bra. Jeg fikk være på utplassering for første gangen der så det var koselig. Jeg koste meg kjempe masse der så jeg håper at jeg kanskje en dag får jobb der men det vil tiden vise. Ellers så gikk uken veldig fint. Beinet mitt er fortsatt vondt men sånn er det jeg må ta det med ro ellers blir det bare verre igjen. Men jeg håper det snart blir bedre og jeg kan bli mer aktiv igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg