Hvordan var helga og spørsmål?

Helga var bra. Jeg hadde besøk av  kjæresten min. Jeg har ikke sett han på kjempe lenge så det var kjempe godt og kunne se han igjen. Jeg jobbet også på lørdag så det var gøy det også. Ellers var helgen rolig og brukte bare tid sammen med min kjæreste.

Hvordan går det med deg for tiden?

Det går veldig bra. Jeg har så vidt begynt og trene igjen. Jeg prøver og begynne og trene mer fordi det gjør humøret og generelt meg mye bedre. Det hjelper også mot depresjoner så det er et pluss.

Hvordan er det for deg og blogge?

For meg er det bare koselig og kunne blogge. Det og skrive innhold til dere synes jeg bare er koselig og jeg trives veldig godt med det.

Kunne du blogget om sex her på bloggen?

Jeg kunne ikke ha blogget om sex her på bloggen. Grunnen til det er at jeg synes det blir alt for privat og dele mitt og kjæresten min sitt sex liv her på bloggen så nei takk det kommer jeg ikke til og gjøre?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg