Hvordan reagerte vennene mine når jeg begynte og blogge?

Hei jeg tenkte og fortelle dere litt om hvordan noen av vennene mine reagerte når jeg begynte og blogge. jeg har ikke skrevet om dette før så derfor så tenkte jeg og snakke om det nå.

Jeg synes det er så fint og få svar fra venner siden jeg blogger. Så er det alltid koselig at de sier sin mening om det. Om det er litt negativt det de kommer med så er det deres mening men det meste som kommer er bare koselig.

Anonym

Denne personen jeg fikk svar av ønsker og være anonym så derfor så kaller jeg henne bare for Anne.  Anne mente det at det og blogge er en fin ting men hun skjønner ikke hvorfor personer som velger og utsette seg for at man da får hat kommentarer eller stygge kommentarer. Men det og blogge for og motivere andre det er en fin ting. Men hun synes det blir dumt om jeg da hadde blogget mye om privatlivet mitt men hvis jeg blogger for og motivere andre så er det bare fint.

 

Eilen

Jeg har ikke lest mye av det du har lagt ut, men av det jeg har sett virker det som om du tar bloggen din seriøst og at du er engasjert i det du driver med. Det virker som en lidenskap du har og det er veldig bra at du står for det du liker selv om andre ikke kan være helt enige til tider. Jeg personlig leser ikke blogger, men alle har sin egen smak :))

Svar til Eilen

Tusen takk for at du tok deg tiden til og svare på spørsmålet mitt. Jeg forstår det at du personlig ikke leser blogger men som sagt alle har hver sin egen smak. Jeg setter uansett pris på at du tok deg tid til og svare på spørsmålet mitt. Tusen takk for det.

katrine

At du blogger synes jeg er kjempe fint:)

Jeg har ikke fått inn noe mer men det kommer sikkert flere inn i løpet av dagen vi blogges:) Skriv gjerne en kommentar i feltet under

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg