Hvordan har 2020 vært så langt

Vi er allerede i september. Jeg synes at dette året går så fort. Jeg har opplevd masse forskjellig.

Jeg har blitt 20 år gammel.

Jeg har blitt 20 år gammel. Tenk det barndomsårene mine har bare gått så utrolig fort. Jeg har fått feiret det sammen med familie og venner. Jeg kan bare ikke tro at jeg er 20 år gammel.

Hatt bil førerkortet i snart 2 år.

Jeg har allerede snart hatt førerkortet i 2 år. Jeg fikk førerkortet 12.12.2018. Jeg synes det var skikkelig rart første gangen jeg skulle ut og kjøre på egenhånd. Jeg husker det som det var i går. Når jeg hadde fått førerkortet så ringte jeg mamma. Hun begynte og gråte av glede i telefonen. Noe jeg synes bare var veldig hyggelig. Jeg fikk lov til og ta bilen til bestemor. Jeg har aldri sett henne løpe ned trappen hennes så fort som hun gjorde da. Dette er noe jeg kommer til og huske i lang tid fremover.

 

Lillebror konfirmerte seg

Lillebror har konfirmert seg. Den 29.08.2020 så konfirmerte lillebroren min seg. Hvor har tiden blitt av. Han har vokst til og bli en snill og fornuftig gutt. Det var en kjempe fin dag som ble feiret med familie og venner.

 

Jeg har fått meg kjæreste

Nyttår 2019 så hadde jeg et nyttårsønske. Jeg ønsket nemlig at innen 2020 er over så skulle jeg ha fått meg kjæreste. Og den 18.05.2020 så skjedde det. Tenk det har snart gått 5 måneder siden vi ble sammen. Tiden går veldig fort. Det har vært noen av de mest fantastiske månedene i mitt liv. Håper på flere gode minner sammen med han.

Bestemor ble 70 år.

Så har vi feiret at bestemoren min ble 70 år gammel. Tenk 70 år a. Det skulle man ikke tro. Hun er en fantastisk bestemor som jeg virkelig forguder. Hun er der for meg når jeg trenger det. Kunne ikke fått en bedre bestemor enn henne.

Så langt har det vært et fantastisk år. Gleder meg til resten.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg