Hva jeg tenker om negative kommentarer

Dette her gjør meg så forbanna at dere aner ikke en gang. Det brenner inni meg når jeg ser negative kommentarer.

Jeg ser støtt og stadig på andre blogger at det står negative kommentarer der. Det er så kjipt og lese. Jeg har skrevet om negative kommentarer før men jeg føler at jeg burde gjøre det igjen. Jeg vet at Sophie Elise ikke blogger mer. Fordi hun var lei av all kritikken og alt det negative som kom på bloggen. Jeg skjønner at når du deler så mye som hun har gjort. Så kan det komme negative kommentarer. MEN er det virkelig nødvendig og sende dritt. Vi er i år 2020 har vi ikke lært bedre. Jeg har ikke fått så mye negative kommentarer her på bloggen. Men hvis jeg får det så tar jeg det ikke innover meg. Jeg sletter ofte de negative kommentarene fordi jeg  vil ikke ha det stående her på bloggen. De som tenker på og skrive negative ting. Det sårer kanskje den personen du skriver til mer enn du tror.

 

 

Kan jo snakke om mobbing over nettet da det er litt av samme tingen. Man skal da ikke skrive stygt om folk over nettet. Man skal ikke mobbe folk over nettet. Hvordan hadde det vært for deg selv om du hadde fått mye negative og stygge kommentarer. Du hadde nok ikke likt det du heller. Så jeg skjønner meg ikke på de som skriver negative kommentarer. Jeg finner meg ikke i det. De som skriver negative kommentarer til meg kommer til og få svar men så godkjenner jeg dem ikke  her på bloggen. Jeg ønsker ikke at det skal stå negative kommentarer her. Så om du skal skrive en kommentar til meg så skriv noe positivt eller la vær og skriv noe som helst.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg