Hva jeg synes om klassen jeg går i?

 

Det var en som spurte meg om hva jeg synes om klassen jeg går i.  Derfor så tenkte jeg og svare på det nå.

 

Trives jeg i klassen?’

Jeg trives veldig godt i klassen. Det er trivelige folk og gå i klassen med. Jeg kommer ikke til og henge ut noen folk som jeg går i klassen med her på bloggen så det er sagt.

Hva synes du om folkene i klassen?

Jeg synes alle de jeg går i klassen med er kjempe hyggelige. Jeg har ingenting vondt og si om de. Jeg synes alle er like hyggelige.

Blir det noen gang bråkete i timene?

Noen ganger kan det bli litt bråk av og til. Men det har roet seg en god del ned siden jeg begynte her.  Hvis det blir mye bråk kan man spørre læreren om og høre på musikk og det får vi da lov til.

 

Må dere henge mobilen på veggen?

Vi har mobilhotell som lærerne kaller det. Det er fordi vi skal følge med i timen og ikke på hva som skjer på telefonen. Jeg synes det ikke er en dårlig i det men det er min mening. Man har forskjellig mening om det. Men jeg ser ikke noe dumt i det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg