Hva har jeg lært så langt om det og blogge

Jeg har snart hatt denne bloggen i 4 år. Tenk 4 år! Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle ha denne bloggen her så lenge. Men jeg har funnet ut at jeg trives godt med det og blogge. Jeg trives med og dele ting med dere. Jeg kommer ikke til og legge ned denne bloggen med det første. Jeg elsker virkelig dette.

Oppdatering

Jeg har lært at det og oppdatere bloggen jevnlig eller hver eneste dag er viktig. Det er viktig for at folk skal kunne og ville lese det jeg blogger om. Jeg har selv lært at det kanskje ikke er like enkelt og finne ut hva jeg skal skrive her på bloggen. Det er ikke like enkelt og finne inspirasjon hver eneste dag. Men jeg prøver så hardt jeg kan med og holde i gang bloggingen. Nå har jeg kommet godt i gang med og holde bloggen oppdatert hver eneste dag.

Jeg trodde det at og blogge skulle være enkelt. Men jeg tok feil. Det er ikke så enkelt som man skulle tro. Man må kunne skrive  noe som folk får lyst til og lese.  Jeg skriver daglige innlegg her på bloggen om det kanskje ikke alltid er like spennende så prøver jeg uansett. Jeg skriver om min hverdag. Så hva som skjer i hverdagen deler jeg med dere. Jeg har jo en Facebook siden som er til bloggen og jeg ser at det er flere og flere som klikker seg inn på siden og det er veldig koselig. Da har jeg et mål med det og blogge.

Kanskje en dag blir denne bloggen stor. Jeg vet ikke men det vil tiden vise. Jeg kan ikke regne med at bloggen skal ha 1000 sidevisninger med en gang. Jeg må jobbe for det. Men det gir ,meg motivasjon til og blogge.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg