Hva er det som inspirerer meg

Tenkte og svare på det hva er det egentlig som inspirerer meg til og blogge. Hvor finner jeg inspirasjonen min.

Andre Bloggere

Jeg finner ofte inspirasjon fra andre bloggere. Der kan jeg hente mye inspirasjon fra. Slik at jeg finner nye ting og kunne skrive om. Jeg har en del bloggere jeg henter inspirasjon fra

Stina.blogg.no Jeg digger hun. Jeg finner mye fin inspirasjon ved og lese bloggen hennes. Hun er en fantastisk dame som deler så utrolig mye. Det at hun er så ærlig det er så kult og inspirerende for meg. linken til bloggen hennes finner dere her

 

Sophieelise.blogg.no

Nå blogger jo hun ikke lenger men det hender jeg leser i hennes tidligere innlegg og finner inspirasjon derfra. Hun var grunnen til at jeg begynte og blogge. Da det var hennes blogg jeg begynte og lese først. Jeg fikk da ideen og blogge selv. Jeg synes hun er like inspirerende og at hun også har vært så ærlig det er kult. Linken til bloggen hennes finner dere Her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg