HÅPER DU AT DU NOEN GANG KAN LEVE AV BLOGGEN?

 

Hei.

Som dere sikkert ser i overskriften hvis ikke så står det HÅPER DU AT DU NOEN GANG KAN LEVE AV BLOGGEN? Dette er det noen som har spurt meg og derfor så tenkte jeg og svare  på det nå

 

Jeg har jo veldig lyst til at en dag kan jeg klare å leve av denne bloggen her. Men jeg vet at jeg har en veldig lang vei og gå om jeg skal klare det. Det er ikke bare bare og skulle forsøke og leve av bloggen. Jeg er langt fra der enda. jeg elsker virkelig og blogge. Det og kunne formidle noe som alle kan lese betyr mye for meg.

Jeg gleder meg kjempe masse  i tiden fremover med denne bloggen.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg