jeg kom inn på folkehøgskolen

Jeg kom nemlig inn på folkehøgskolen jeg har søkt på.  Jeg søkte på en skole som ligger i Kristiansand. Jeg reiser om nesten 3 måneder og blir borte i 1 år. Jeg har jo selvfølgelig ferier og sånt og får se familien av og til men jeg blir for det meste i Kristiansand.

 

Jeg reiser 18 august og er ferdig på skolen 18 mai 2020. Jeg gleder meg helt sykt.

Det kommer jo til å bli annerledes og ikke ha mamma og pappa i nærheten men det er også et år jeg kan vokse kjempe masse på.

Jeg kommer selvfølgelig til å ta dere med på denne reisen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg