Dele mine meninger her på bloggen

Jeg velger og ta dette opp da jeg synes det er et viktig tema i forhold til og drive en blogg. Jeg synes at man skal kunne dele sine meninger her på bloggen uten og være redd for hat kommentarer.

 

Jeg personlig er ikke redd for og si mine meninger her på bloggen. Jeg er ikke redd for og få hat kommentarer. Jeg deler rett som det er mine meninger her på bloggen. Ja om noen hater det så får det så være men jeg lar meg ikke knekke av den grunn.

Jeg visste jo det at når jeg opprettet denne bloggen så kunne jeg få si mine meninger og kunne få hat kommentarer. Jeg visste hva jeg gikk innfor når jeg laget denne bloggen. Jeg har heldigvis ikke fått mye hat kommentarer og det setter jeg pris på. Ja folk kan få kommentere det man vil uansett hva det enn nå måtte være. Jeg tar meg ikke nær personlig om det kommer hat inne her på bloggen.

Jeg mener det at jeg burde ha rett til og si mine meninger uten at folk skal hate meg for det. Jeg synes det er dumt når folk velger og skrive hat kommentarer. Men noen ganger så skjer det også. Men slik er det og drive en blogg.

 

Jeg skjønner ikke meg på folk som leser andre sine blogger også skriver de hat kommentarer. Hvis du hater eller ikke liker det personen skriver hvorfor leser du personen sin blogg da. Det er ikke noe vits i og lese den bloggen hvis du hater det personen skriver. Bruk heller tiden på noe annet enn det.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg