HVA ER DIN DRØMMEPRINS?

 

Det er veldig mange som spør meg om hva som er drømmeprinsen i mine øyne. Dette kan jeg nå svare på. Jeg ser etter en person som vil bruke tid og tålmodighet på og bli kjent med meg. En person som er snill har respekt. Jeg er ikke en som er ute etter noe som helst av sex. Jeg skriver dette på bloggen da kan kanskje folk slutte og spørre meg om det. Det er ikke noe hyggelig og få spørsmål om. Da er du virkelig desperat etter det når du ikke kjenner den personen  du sender det til. Så dere som er gutter hver snille mot jentene ikke send nudes eller noe sånt. Jeg blir kvalm langt ned  magen min når jeg får sånt. Så slutt med det.

Jeg trenger en person som jeg kan bli kjent med en som er til og stole på. En som kommer til og like meg for den jeg er. Ikke si til meg for eksempel ta og gjør rompa eller puppa dine større. Jeg kommer ikke til og operere meg for den personen  som sier det. Enten så liker du meg for den jeg er eller hold deg unna meg.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg