MINE PLANER FOR I SOMMER

Det er jo snart sommerferie og derfor så tenkte jeg å dele med dere hva mine planer er for i sommer.

 

 

Jeg har egentlig ikke lagt så veldig mye planer. Jeg skal jobbe mye og tjene penger til skolen. Men jeg har noen planer.

Reise til Frankrike. 

Jeg skal nemlig reise til Frankrike i sommer sammen med familie. Som jeg gleder meg. 

2 Jeg skal feire bursdagen min. Jeg har jo bursdag 23 juli. Så det må selvfølgelig feires. Jeg blir da 19 år for dere som lurer på det.

3 Forberede skolen. Ellers skal jeg forberede meg til skolen. Jeg gleder meg kjempe masse til å begynne der. 

4 Slappe av. Ellers så skal jeg ta det med ro og bare slappe av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg