Hatkommentarer på blogg

Jeg har tenkt til og dele noen hatkommentarer som andre bloggere har fått. I respekt av de som har fått dem så kommer jeg ikke til og dele navnet til dem. Det synes jeg blir for dumt at man deler navnet til den bloggeren derfor gjør jeg ikke det. Men uansett over til kommentarene.

 

Du er en hore, du er stygg og du burde gå å henge deg selv!

Dette er en skikkelig stygg kommentar. Ingen burde få en slik kommentar uansett hva. Jeg synes skikkelig synd på den personen som har fått en slik kommentar. Men hvorfor du som skrev den kommentaren hvorfor leser du den bloggen da. Jeg ser ikke poenget i hvorfor du deler denne kommentaren eller tar deg tid til og lese bloggen til personen hvis du har så mye i mot den personen. La heller vær og les bloggen hennes hvis det plager deg så utrolig mye.

 

Du er ganske tjukk, er det derfor du begynte å trene for litt siden?

Igjen hvorfor tar personer seg tid til og skrive slike kommentarer. Jeg kjenner jeg blir skikkelig sint på den personen som skriver slikt. Hvorfor ikke skrive heller en hyggelig kommentar enn og skrive slike kommentarer. Jeg kjenner jeg mister respekten ovenfor slike mennesker. Ingen fortjener og få slike kommentarer. Nå har ikke jeg fått så stygge kommentarer men uansett så er det så utrolig unødvendig og skrive slikt. Er det kun for at du som skriver slikt skal føle deg mye bedre. Nei rett og slett fyfaen drit i og skriv slikt.

 

 

Skjerp deg, du skaper kroppspress med bildene dine.

Dette her er også noe jeg lurer på. Hvorfor er det så farlig at ulike bloggere legger ut bilder av seg selv ute på bloggen. Er det kun fordi det skaper så mye kroppspress der ute. Jeg har ikke delt bilder av meg i bikini her på bloggen. Men uansett la heller den personen stråle og være fornøyd med den kroppen som personen har enn og skrive slikt som du skaper så mye kroppspress. Jeg mener at kropp er kropp alle er forskjellige og burde kunne få lov til og være fornøyd med kroppen sin.

Fy faen, hva for noen klær har du? Dette er jo horeklær!

Hva er det folk tenker egentlig. Har det blitt sånn at man ikke kan kle seg selv slik man ønsker fordi man kan bli sett på som hore. Jeg synes det er sykt feil at man ikke kan kle seg slik som man vil. Er man fornøyd med det man går med så la den personen være fornøyd med det. Jeg synes alle skal kunne få kle seg slik akkurat som dem selv vil uansett hva dem velger og gå med.

Jeg bryr meg fint lite om hva andre folk mener om hva slags klær jeg skal gå med. Det er da ikke du som person som skal gå med disse klærne så  hvorfor bryr du deg i det hele tatt. Nei fyfaen la da den personen være fornøyd og heller skriv noe hyggelig i stedet.

 

Ja dette var noen av kommentarene jeg hadde tenkt til og ta for meg i dette innlegget. Jeg synes at alle som leser dette innlegget burde tenke seg nøye om før de poster en kommentar da en kommentar kan såre mer enn man selv aner.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg