En av mine favoritt youtubere kommenterte kommentaren min

En av de som jeg følger på youtube er Nellie Krokstad. Jeg har fulgt med på youtube siden hennes og jeg digger henne. Jeg elsker arbeidet hennes det inspirerer meg virkelig. Både til bloggen og kanskje så kommer jeg til og begynne med youtube også. Jeg synes hun er en skikkelig kul jente som inspirer så mange andre mennesker. Jeg digger at hun kan være så åpen og ærlig om det hun legger ut på youtube det er så kult. Det inspirer meg til og være åpen og ærlig her på bloggen.

Jeg fikk nesten tårer i øynene fordi jeg ble så glad når hun svarte på kommentaren min. Det varmet hjertet mitt kjempe masse. Hadde det vært en youtuber jeg ville ha møtt så er det henne. Hun virker som en person som det er ganske lett og bli kjent med. Håper du fortsetter med youtube. Nellie du er fantastisk

Så tusen takk Nellie for at du inspirer meg. Når jeg ser på videoene dine så gjør det meg glad. Både i gode og vonde stunder. Stunder der jeg trenger og se på noen videoer for at jeg skal få noe annet og tenke på. Da hjelper det meg utrolig mye og kunne se på dine videoer. Fordi det hjelper  meg utrolig mye du aner bare ikke hvor mye det faktisk hjelper meg. Så igjen tusen takk

 

9

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg