Full seier til Noah etter at ulver ble skutt i ulvesonen

Før jeg skriver mine meninger om denne saken så kommer jeg til og linke til saken der dere kan lese hele saken før dere kommenterer innlegget jeg skriver. Jeg kommer heller ikke til og skrive hele saken da dere finner saken i linken jeg deler.

Linken finner dere HER

Så da uten og bable for mye så kan jeg vel bare sette i gang.

Men jeg kan snakke litt om hva saken handler om.

Saken handler om fire ulver som ble skutt i januar 2020. De fire tilhørte det såkalte Letjenna-reviret.

Jeg synes at det er riktig at Noah vant over staten. Kanskje så har det noe med at jeg er for ulv. Jeg er ikke i mot ulv da jeg synes ulver er noen fantastiske dyr som fortjener og være her i Norge. Ja jeg skjønner at vi ikke skal ha for mange ulver her i Norge men ulven fortjener uansett og leve.

Jeg kan skjønne om de som er i mot ulv er uenige i det jeg skriver her i innlegget men jeg skriver uansett min mening på det. Jeg er ikke redd for og skrive min mening angående dette. Skriv gjerne deres kommentar i forhold til saken. Hadde vært gøy og kunne se hva slags meninger dere har i forhold til saken.

Jeg har ikke tenkt til og skrive et kjempe langt innlegg angående dette men det var litt av mine meninger så får dere avgjøre selv.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg