Frivillig i røde kors

Jeg har søkt om og bli frivillig i røde kors. Grunnen til at jeg har valgt og være frivillig i røde kors er fordi jeg synes det virker veldig spennende med det og være frivillig i røde kors. Det er så mye forskjellig man kan være med på når det kommer til det og være frivillig i røde kors.

Jeg skal på et møte med ei som er i røde kors i forhold til hva jeg kunne tenke meg og være med på. Jeg har tenkt på det og være med i hjelpekorpset det vil si de som leter etter mennesker som er savnet eller er borte.  Jeg fikk tips til og melde meg som frivillig i røde kors av ei venninne men hun bor i Skien men hun sier at det er en veldig positiv ting og gjøre. Derfor så har jeg valgt det.

 

Siden jeg ikke har jobb enda så tror jeg dette kan være en fin løsning og bare kunne være frivillig i røde kors. Jeg gleder meg til det møte. Jeg gleder meg til og finne ut hva jeg kan gjøre innenfor røde kors da det som sagt er så mye forskjellig jeg kan være med på. Så vi får se hva som skjer.

 

Uansett så er jeg nå på skolen og skal jobbe med en oppgave så vi får blogges senere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg