Folk som drar på fester selv om det er Korona

Jeg synes det er dumt og få vite det at det er folk som drar på fester når det er Korona. Hvorfor skal man risikere og få korona på en fest. Jeg personlig holder meg unna fester og sånt fordi jeg vil ikke risikere meg selv. Jeg har ikke lyst til og få Korona. Jeg oppfordrer de som eventuelt tenker på og dra på fest er det virkelig lurt og gjøre det. Eller kan man vente til Korona har roet seg ned. Jeg ville aldri ha tatt den sjansen i alle fall. Jeg kan fint feste når korona har roet seg ned eller er borte.

 

 

Det kommer flere sjanser i livet til en fest så det er ikke noen grunn til og risikere det synes jeg i alle fall.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg