ferdig på folkehøyskolen

På lørdag så var siste dagen min på folkehøyskolen. Jeg synes det var kjempe trist. Dette halvåret har gått så fort. Dessverre kom jo korona og vi ble sendt hjem i 8 uker. Men jeg er glad for at vi fikk den avslutningen vi fikk. Jeg kommer til og savne alle folkene jeg ble kjent med og hverdagen på folkehøyskolen.

Til dere som tenker på og gå folkehøyskole. Gjør det dere kommer ikke til og angre det gjør ikke jeg. Ja jeg gikk igjennom et seksuelt overgrep men jeg angrer ikke i det hele tatt. Dette har vært et av de beste årene i mitt liv.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg