FALSKE VENNER

Jeg er så lei av at venner kan være så falske. De som utgir seg for å være en god venn også går de bak ryggen din. Jeg kjenner jeg blir ordentlig irritert av det. Hva er det som får venner til å gjøre noe sånt. Eller mennesker til å være så falske. Det er ikke bare at jeg blir irritert av det jeg blir også veldig såret av det. Jeg klarer nesten ikke å stole på noen da det føles som om jeg bare skal bli sviktet igjen. Vel vel jeg håper jeg finner noen venner som faktisk jeg kan bli god venn med og som ikke sviker meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg