DILEMMA SPØRSMÅL OG SVAR

Jeg har funnet en del dilemma spørsmål som kunne vært gøy og svare på. Jeg synes det alltid er spennende med dilemma spørsmål siden man aldri vet hva slags spørsmål man får så derfor så tenkte jeg og svare på dem nå.

  1. Kunne fly eller være usynelig?

Kunne fly.

2.Basketball eller volleyball

Vollyball da jeg synes det er veldig gøy.

3.   Facebook eller Twitter?

Facebook. Jeg bruker ikke Twitter

4. Drikker fra flaske eller glass?

Drikke fra flaske da jeg kan ha med drikke over alt.

 

 

 

 

6.  Taco eller sushi?

Taco da jeg ikke tåler sushi lenger

6 Ha en drage eller en ulv som kjæledyr?

Ha en drage som kjæledyr

7 Være tom to toalettpapir eller leve uten kaffe?

Leve uten kaffe.

8. Være en vampyr eller en varulv?

Være en vampyr

9. Katt eller hund?

Hvis jeg måtte velge så blir det hund.

10 Være i et dårlig forhold resten av livet eller aldri være i et forhold med noen?

Aldri i et forhold med noen. Jeg ville aldri ha vært i et dårlig forhold med noen. Det hadde jeg rett og slett ikke klart.

Det var noen av dilemmaene jeg tenkte og ta for meg nå. Hvis dere har noen dilemmaer eller spørsmål dere vil stille så er det bare og skrive det i kommentarfeltet. Vi snakkes mer senere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg