DET OG BLOGGE SAMTIDIG MED SKOLE.

Det kan være vanskelig for meg og kombinere skolen og bloggen. Jeg prøver så godt jeg kan og kombinere både skole og bloggen. Men noen ganger blir det veldig vanskelig da jeg ikke alltid vet hva jeg skal blogge om og noen ganger har jeg mye innleveringer eller lekser jeg skal gjøre som gjør at jeg får litt lite tid til bloggen. Men jeg prøver alltid og gjøre mitt beste slik at jeg kan holde bloggen i gang.

 

Jeg vet ikke alltid heller hva dere ønsker og lese her på bloggen. Dette kan være en av grunnene til at jeg synes det kan være vanskelig og finne inspirasjon til gode blogginnlegg. Men jeg prøver alltid og gjøre mitt beste.

 

Jeg vil liksom ikke dele alt av livet mitt. Det er noen ting jeg ønsker og holde privat. Men noen ting kan jeg fint dele her på bloggen. Jeg ønsker derfor at dere kommer med inspirasjon til hva slags innlegg dere ønsker og lese her på bloggen. Da blir det også enklere for meg og blogge fordi da har jeg tips til hva jeg kan skrive på bloggen.

Så skriv en kommentar i kommentarfeltet så kommer det på neste blogginnlegg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg