Det og blogge+ planer for helgen.

Det og blogge er mye mer krevende enn man skulle tro. Det er ikke alltid like enkelt og finne på nye ting og skrive inne på bloggen. Jeg synes det er forferdelig vanskelig og skulle finne inspirasjon til gode blogginnlegg. Men noen dager er forskjellige. Jeg prøver og finne inspirasjon til blogginnlegg hver eneste dag. Men det er ikke bare bare og skulle kombinere skole,lekser og bloggen. Men jeg prøver så godt jeg kan.

Når det er sagt så kan jeg jo dele planene jeg har for helgen. Jeg skal i konfirmasjon til søskenbarnet mitt på lørdag. Kjenner jeg gleder meg til og skulle ha på meg bunad igjen. Det er ikke bare enkelt og få på seg en bunad det skal sies. Jeg pleier og få hjelp av mamma og da går det som regel bra og få på meg bunaden. Jeg synes tiden har gått så fort. Jeg som er den eldste i søskenflokken. Nå er snart alle i søskenflokken konfirmert. Tiden har gått så fort. Jeg gleder meg til og feiere konfirmanten. Jeg håper på og kunne dele en del bilder fra konfirmasjonen men det avhenger både av vær og om jeg har tid. Men noe skal jeg få til.

Ellers så vet jeg ikke hva planene mine er. Jeg skal få blogget er hvert fall planen. Så om det er noe dere lurer på eller tips til hva dere ønsker og lese her på bloggen så er det bare og si ifra jeg skriver om det meste.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg