Derfor gjør ikke jeg dette pluss

Jeg tenkte og dele ting jeg verken skriver eller kommer til og skrive her på bloggen. Det er av ulike årsaker til at jeg ikke har lyst til og dele de med dere så derfor så skal jeg forklare dere det litt nærmere.

Derfor gjør jeg ikke dette.

Legge ut ting angående forholdet til kjæresten og meg offentlig.

Jeg kan godta det med og kunne legge ut bilder av meg og han sammen om det blir greit for han men jeg har ikke gjort det enda da det bare har gått 8 måneder siden vi ble sammen og jeg vil vente litt til med det. Det andre er når folk spør meg om sexlivet vårt. Det synes jeg ikke noe om at dere eventuelt spør meg om. Jeg synes det blir alt for privat og legge ut så det kommer ikke til og skje. Så det er ikke noe poeng og spørre meg om det.

 

Hvor mye jeg tjener?

Jeg har sett at det er flere bloggere som har fått spørsmål om hvor mye de tjener. Det er privat det med inntekt. Jeg kommer ikke til og dele hvor mye jeg tjener her på bloggen da jeg synes det blir feil- da det kan legge et press på hvor mye man skal tjene osv.

 

Jeg har ikke tenkt og dele så mye mer med dere da innlegget blitt veldig langt så derfor så avrunder jeg her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg