Da vi styrtet internett

Jeg har begynt og se på programmet da vi styrtet internett.  Tenkte og dele med dere hva jeg så langt synes om det og mine tanker rundt det. Men først får dere litt informasjon om programmet.

 

informasjon

«Da vi styrte internett» er et møte mellom de som har hatt mest makt i her landet, nemlig: Bloggere. Det blir skandaler, latter og tårer når Anna Rasmussen, Julianne Nygård, Kristin Gjelsvik, Trine Grung, Stina Bakken og Linnéa Myhre samles for å se tilbake på sin storhetstid på internett.

Dere kan se programmet gratis på VGTV link Her

Jeg har så langt sett episoden der Stina Bakken er hedersgjest.  Hvis jeg skulle ha beskrevet henne som person kun av og sett henne på tv så ville jeg sagt at hun er en sterk og modig kvinne. Hun står for det hun mener og er generelt en veldig tøff jente som velger og dele det som blir delt i programmet.

Jeg synes programmet enn så lenge er veldig interessant, Jeg synes det er veldig interessant og høre på disse bloggerne fortelle sin historie når det kommer til internett og bloggen.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg