BLOGGEN VIDERE?

Hei alle sammen.

Det er en stund siden jeg har blogget. Jeg har dessverre hatt mye skole, søking angående lærlingeplass og en del annet som har gjort at jeg har vært mye opptatt. Jeg er også usikker på hvor mye energi jeg kommer til å legge ned i bloggen. Jeg håper folk kan forstå at det krever mye å ha en blogg i tillegg til skole og utdanning.

Jeg håper å finne mer tid og motivasjon til å kunne drive denne bloggen videre. Jeg ønsker derfor at dere kommenterer i kommentarfeltet nedenfor hva dere kunne tenkt dere at jeg skriver om. Jeg skriver som regel om det meste så lenge det ikke blir for privat. Jeg setter pris på hver enkelt av dere som klikker dere inn på bloggen eller kommenterer nedenfor. Så snakkes vi mer senere da jeg har en skoleoppgave jeg må gjøre meg ferdig med. Vi snakkes.

Kan være et bilde av 1 person, hest og utendørs

1 kommentar
    1. Hei, jeg er NIRA SHALOM, jeg er her ute for å spre disse gode nyhetene til hele verden om hvordan jeg fikk tilbake min eks-kjærlighet. Jeg holdt på å bli gal da kjærligheten min forlot meg for en annen jente forrige måned, men da jeg møter en venn som introduserer meg for Baba Wale da Wiseman, den store budbringeren, fortalte jeg problemet mitt til Baba Wale om hvordan min eks-kjærlighet forlot meg og også hvordan jeg trengte å få jobb i et veldig stort selskap. Han sa bare til meg at jeg har kommet til det rette stedet hvor jeg vil få mitt hjertes ønske uten noen bivirkninger. Han fortalte meg hva jeg trenger å gjøre, etter at det var gjort, i løpet av de neste 2 dagene ringte min kjære meg på telefonen og sa unnskyld for at jeg levde før nå, og også i løpet av den neste uken etter at kjærligheten min ringte meg til be om tilgivelse, jeg ble innkalt til intervju i mitt ønskede selskap der jeg trengte å jobbe som veileder. Jeg er så glad og overveldet at jeg må fortelle dette til hele verden om hvordan Baba Wale hjelper meg å oppfylle mitt hjertes ønske. Baba Wale er en spesialist på alle slags trollformler og god magi. Hvis du trenger noen form for hjelpekontakter, Baba Wale, på følgende e-postadresse: [email protected] Whatsapp: +12544131991 Takk meg senere

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg