Bloggen min skal ikke handle om sex

Jeg velger og dele dette på bloggen for og vise dere min mening i forhold til når jeg får sex relaterte kommentarer her på bloggen. Jeg deler min mening noe jeg ikke i det hele tatt er redd for og dele. Jeg synes det er viktig at de som har skrevet slike kommentarer får et ordentlig svar her på bloggen slik at de forstår hvorfor jeg ikke svarer på dem,

Jeg har fått en del sex relaterte kommentarer på den andre bloggen min som da er Synnestener.blogg.no men jeg velger også og svare på dem her da det er minst like viktig slik at folk vet om det.

Hva er poenget med og spørre om og få lese mer om sex her på bloggen min.

Jeg skjønner ikke helt poenget med at jeg skal skrive om sex her på bloggen. Jeg synes det blir feil at jeg skal skrive om mitt sex liv her på bloggen. Sex er noe som er privat og som jeg synes at jeg skal få lov til og holde privat. Jeg kan dele masse om mitt liv og mine meninger men sex er noe som jeg synes jeg skal få lov til og holde privat. Det er ingen som har rett til og bestemme om jeg skal skrive om sex eller ikke da det er mitt sex liv og det skal holdes privat uansett hva slags kommentarer jeg får så kommer jeg ikke til og dele mitt sex liv her på bloggen.

Her er eksempler på sex relatere kommentarer jeg har fått på bloggen.

Men hvorfor ga du deg når, du fikke se pikken i bilen? Når du sa du ville ha sex men plutselig ikke 🤔

Jeg vil lese om sex, og alle one night standene dine. Må vite hvor erfaren du er før det er min tur;)

Jeg vet ikke en gang om jeg skal svare på dem eller ikke da jeg synes det blir unødvendig at jeg skal svare på slike kommentarer da jeg vil holde mitt sex liv privat. La mitt sex liv være privat og slutt og send inn slike kommentarer har du ikke noe annet og kommentere så la heller vær og kommentar noe her på bloggen. Dere kan fint skrive noe annet i kommentarfeltet men slike kommentarer kommer jeg ikke til og svare på.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg