appen Yolo

Jeg tenkte og snakke litt om appen YOLO. Dette er en app som gjør at du kan få inn anonyme meldinger eller spørsmål på snapchat. Jeg har brukt denne appen en stund og tenkte og dele med dere både positive og negative sider ved denne appen.

 

Positive sider ved denne appen.

Det er en god del positive sider ved denne appen. Her kan de som vil være anonyme stille spørsmål. De fleste spørsmålene jeg har fått inn er hyggelige. Jeg setter pris på når folk skriver hyggelige ting til meg. Det setter jeg stor pris på. Jeg skjønner de som vil være anonyme. Jeg er ingen farlig person så det er bare og stille spørsmål til meg.

Negative sider ved appen

Jeg har også et par negative sider. Jeg har opplevd også og få negative spørsmål. Jeg synes det ikke er noe hyggelig. De fleste som skriver negative ting til meg tørr ikke og si det direkte til meg. De blir tøffere så lenge det er anonymt. Jeg setter overhode ikke pris på de negative kommentarene jeg svarer som regel ikke på de fordi jeg synes at det blir for dumt og legge ut.  Jeg vet at jeg kanskje høres dum ut for noen som leser bloggen. Men jeg ser ikke poenget med og dele negative spørsmål eller kommentarer. Jeg bruker ikke min energi på de.

 

Så hvis dere har lyst til og skrive kommentarer til meg så helst skriv hyggelige kommentarer da det er de jeg svarer på. Jeg kan også dele med dere noen av spørsmålene jeg har fått inn på denne appen.

 

Spørsmål

Hva er din hobby?

Jeg drev med hest en god del men nå har jeg dessverre ikke tid til det. Jeg bruker bloggen som en hobby og jobber med den ved siden av skolen. Jeg tegner også en god del noe som jeg synes er koselig. Jeg har ikke tenkt til og gi meg med bloggen.

Hva ser du etter i en gutt?

Nå har jeg jo kjæreste. Men det jeg ser etter i en gutt er da at gutten er snill mot meg. At gutten respekterer meg og behandler meg for den jeg er. Jeg vil at gutten skal ta meg for den jeg er og ikke prøve og forandre meg. Det er ikke slike gutter jeg bruker min tid på. Men som sagt så har jeg kjæreste så det er ikke noen vits og prøve seg på meg.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg