Anonyme meldinger på snapchat

Det finnes en app som gjør at du kan sende anonyme meldinger på snapchat. Den heter yolo. Jeg kommer til og bruke den i forhold til at dere kan sende inn spørsmål som jeg kan da svare på her på bloggen. Det er gøy og få kommentarer spørsmål så derfor så gjør jeg dette.  Til de som heller vil at jeg svarer på Yolo appen så er svaret nei jeg kommer til og svare kun fremover her på bloggen. Det er opp til dere om dere fortsatt vil sende inn spørsmål eller kommentarer på Yolo eller ikke men jeg velger det slik.

Så for og ikke snakke mer om hvorfor jeg velger og gjøre det slik så kan jeg da svare på noen av kommentarene og spørsmålene  jeg har fått på Yolo.

 

Tror du at du liksom er kjent? Virker veldig sånn på bloggen din når du skriver at det er vanskelig og få tid til å blogge. Du er Sophie Elise liksom.. 

Takk for kommentaren; For det første jeg vet godt at jeg ikke er Sophie Elise. Jeg skrev at det kan være vanskelig og få tid til og blogge fordi jeg har skole, familie og venner som tar tid. Jeg har en kjempe snill kjæreste som jeg bruker tid sammen med. Jeg har derfor sagt at det noen ganger kan være vanskelig og få tid til og blogge. Jeg er ikke en kjent person jeg vet godt det selv. Men nå vet du grunnen hvorfor det noen ganger kan være vanskelig for meg og blogge.

 

Kan være et bilde i svart-hvitt av 1 person, hår og yttertøy

 

 

 

 

Er du singel? 

Nei jeg er ikke singel. Jeg har en kjempe snill kjæreste som behandler meg kjempe bra og som betyr så utrolig mye for meg. Jeg vet ikke hvordan jeg skulle ha klart meg uten han.

Hvorfor ser vi aldri typen din?

Grunnen til at jeg velger og ikke vise han her på bloggen er fordi jeg gjerne vil holde han skjermet for eventuelle stygge kommentar slik som for eksempel hvorfor er du sammen med henne. Hvorfor er du sammen med en blogger eller andre uhyggelige kommentarer. Familie og venner vet selvfølgelig hvem han er men jeg vil ikke legge ut bilder av meg og han sammen med mindre jeg spør han om det er greit. Men enn så lenge så holder jeg det privat. Håper at dere respekterer det.

 

Kan være et bilde av 1 person

 

Jeg har ikke fått inn noen flere spørsmål men om det kommer flere så tar jeg dem med i neste runde. Eller skriv spørsmålet i kommentarfeltet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg