ALDRI FOR SENT Å SPØRRE OM HJELP

Aldri for sent å spørre om hjelp

Ari Bhen tok jo livet sitt 25.12.2019 derfor så tenkte jeg å skrive om hvor viktig det å søke hjelp. Så vi slipper at flere mennesker tar livet sitt.

Har man slitt med depresjoner, selvskading, selvmordstanker eller andre ting. Vær så snill å spør om hjelp. Det finnes alltid mennesker som alltid vil hjelpe deg. Jeg har selv og sliter fortsatt med depresjoner men jeg har bestemt meg på å søke hjelp. Søke hjelp sånn at jeg kan få en bedre hverdag.

 

Vær så snill å spør om hjelp. Det er som sagt ikke noe nederlag det å spørre om hjelp. Du viser bare styrke og mot. Det finnes mennesker som er så utrolig glad i akkurat deg. Familien og venner. de vil ikke miste deg. De vil ha deg i livet sitt. Fordi du er fantastisk fordi du er den du er. Det er ingen som ønsker at du skal ende livet ditt.

Ikke gi opp.

 

Jeg ber deg en siste gang spør om hjelp

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg