Fokus på vekt

Noe jeg har sett andre bloggere får spørsmål om er så er det vekta deres. Hvor mye de veier. Jeg synes det bare er trist at vi legger så mye fokus på det med vekt. Jeg selv kommer ikke til og dele hvor mye jeg veier her på bloggen. Jeg har ikke lyst til og legge fokus på vekten min og at andre jenter skal føle et press på vekta deres.  Jeg vil ikke at andre jenter skal sammenligne vekten deres med min. Da det blir helt feil. Det er forskjellig vekt på mennesker hva man veier. Hver så snill og ikke sammenligne deres vekt med andres. Dere er perfekte sånn dere er. Jeg er fornøyd med hva jeg veier. Jeg vil ikke skape noe kroppspress.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg