Jeg har begynt og se på Førstegansgstjenesten

 

Sist helg ikke den helga her men den helga før her så satt jeg og familien min og så på førstegangstjenesten. Jeg synes det er bra skuespill av skuespillerne. Det er en bra serie for de som liker humor synes jeg da. Jeg gleder meg til sesong 2 kommer ut.

 

Det er jo ganske morsomt og litt grov humor så du må like de 2 tingene om du skal like denne serien. Jeg ler meg nesten i hjel når jeg ser på den serien haha. Jeg kan linke til serien hvis dere vil sjekke den ut. Linken finner du HER

Nå må jeg fortsette og lese til prøve da jeg har prøve i morgen vi snakkes:)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg