Ukens Spørsmål

Hei alle sammen. Nå er det klart for  ukens spørsmål. Jeg har fått inn en del anonyme meldinger på snapchat så jeg kan svare på dem først.

,

🌺Hva er ditt talent?

Jeg kan stå i bru- Bildet under viser hva jeg mener. Det er det talentet jeg har.

Åpne bilde

 

🌺Du er morsom 

Tusen takk for at du synes det setter pris på at du synes det.

🌺Hvem er din bestevenn?

Hm jeg har mange gode venner men når det kommer til bestevenner så må jeg si Isabell. Hun er en fantastisk god venninne som jeg er så glad for å ha i livet mitt. Savner henne masse siden hun bor i Skien men håper snart at jeg kan møte henne igjen.

🌺Lengste kjæresteforhold?

Det er forholdet jeg er i nå. Vi har vært snart sammen i 1 år og 2 måneder tiden går så fort.

🌺 Ta et bilde a hva du gjør nå.

Tok bilde med telefonen min men det jeg gjør nå er at jeg svarer på deres spørsmål.

Åpne bilde

🌺Kjærlighet eller penger?

Hvis jeg skal velge mellom de to så blir det kjærlighet. Man kan kjøpe masse for penger. Men kjærlighet er noe man ikke kan kjøpe for penger. Jeg blir lykkeligere av og ha en fantastisk kjæreste enn og kjøpe meg masse ting. Det er jo fint med nye ting men valget mitt blir kjærlighet.

🌺Del ditt siste bilde?

Mitt siste bilde var dette her.

Åpne bilde

 

🌺Vil du gifte deg en gang i livet?

Selvfølgelig har jeg lyst til å gifte meg senere i livet. Det er vel alle jenters drøm og gifte seg og kunne få en mann som man skal dele resten av livet sitt sammen med.

 

For og ikke lage dette innlegget for langt så var dette de spørsmålene jeg ville svare på for denne gangen. Hvis dere har noen flere spørsmål så kan dere sende dem inn her

🌺Snapchat: Synnefstener

🌺Instagram: Synne.blogg

🌺 Epost: Synnefosserud@gmail-com

 

Så snakkes vi mer senere håper innlegget var verdt og lese.

🌺 Ha en god sommer videre klem.

Åpne bilde

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg