Bruke bloggen som en slags dagbok?

Noen har spurt meg om jeg ville ha brukt bloggen til en slags dagbok. Dette har jeg derfor tenkt og svare på nå. Jeg er jo på skolen men har pause til 13:45 men skal kjøre lillebror på en kjøretime til klokka 13;00 derfor så svarer jeg på dette nå.

Blogg som dagbok?

Jeg er usikker på om jeg ville ha brukt bloggen som en dagbok. Det er ikke alle tanker og følelser jeg har lyst til og dele med dere her på bloggen. Jeg prøver og dele mest mulig med dere men det er ting som jeg vil holde privat derfor så tror jeg ikke at jeg kommer til og bruke bloggen som en dagbok. Det er gøy og dele tanker og følelser men det er ikke gøy og dele ting som jeg ikke ønsker at alle skal vite.

Men jeg synes det er gøy og blogge og jeg kommer ikke til og slutte og blogge med det første. Jeg gleder meg til fortsettelsen med denne bloggen og jeg håper at dere fortsatt vil følge meg på denne reisen og bloggen.

Det er forresten bare og skrive i kommentarfeltet om hva dere ønsker og lese her på bloggen så skal jeg skrive innlegg om det.  Eller så kan dere legge meg til på Synnefstener på snapchat og sende inn spørsmål eller ting dere vil at jeg skal skrive  her på bloggen så kommer det med.

Jeg har også en Instagram som er Synne.blogg som dere kan sende spørsmål og ting dere vil at jeg skal skrive her på bloggen.

Det kommer flere innlegg senere.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg