Jeg har fått time til Covid 19 vaksine.

 

Hallo folkens. Jeg var bare sykt nødt til og dele denne nyheten med dere. Jeg har nemlig som det står i overskriften fått time til vaksine mot Korona viruset.

 

Jeg vet ikke hvor lenge jeg har gledet meg til den dagen jeg skulle få time til vaksine. Jeg har vel egentlig gledet meg siden Korona kom og tenkte ofte på når kommer vi til og få en vaksine mot korona. Men nå skal jeg snart endelig få tatt Korona vaksinen.

Det har vært en rar periode med tanken på Korona viruset. Det og ikke kunne få klemme folk eller gi klemmer til familiemedlemmer. Jeg gleder meg til og få tatt vaksinen siden da er jeg litt mer beskyttet for korona viruset.

 

Men selv om jeg har fått time til vaksine og sånt så skal jeg fortsatt være forsiktig. Jeg skal fortsatt holde avstand til folk og følge de reglene som er satt.

 

 

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg