Hvil i fred kjære Bella

For ikke så lenge siden så måtte dessverre kjæresten til bestevenninnen min avlive hunden sin Bella. Grunnen til det var fordi veterinærene hadde funnet ut at hun hadde start på en hjertesvikt og det var det beste for Bella. 

Jeanett som venninnen min heter ringte meg og fortalte meg det at for ikke lenge siden så veide Bella 27 kilo men når de veide henne når hun ble avlivet så veide hun 18 kilo så hun hadde gått en god del ned i kilo. Både kjæresten til Jeanett og Jeanett har tatt veldig godt vare på Bella de ga henne masse mat og vann. Men siste gangen Bella var hos veterinærene så var hun også veldig dehydrert. Så hun var syk.

Det jeg også la merke til siste gangen jeg så Bella var at hun så dårlig. Hun løp blant annet inn i beina mine flere ganger og var ikke helt seg selv lenger. Jeg synes det var trist at hun ble avlivet men jeg var også forberedt på det da jeg så at hun var syk.  Jeg synes jo det selvfølgelig er kjempe trist men samtidig så måtte jeg tenke på at Bella  har det bedre der hun er nå.

 

Beskrivelse av Bella

Hvis jeg skal beskrive Bella så må det være at hun var en fantastisk hund. Når jeg ble kjent med henne så var hun skikkelig snill og ville ha kos hele tiden. Hun var rett og slett bare en kjempe fin hund. Jeg vet at hun kommer til og bli savnet. Jeg føler meg så heldig som fikk sjansen til og bli kjent med henne. Tusen takk  til Ole og Jeanett som lot  meg bli kjent med henne. Jeg er dere evig takknemlig.  Jeg kommer til og savne henne selv. Jeg rakk ikke og bli så godt kjent med henne men jeg ble veldig glad i henne så det er trist dette men sånn er dessverre livet noen ganger må man bare tenke på dyret sitt beste.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg