2 år siden jeg besto teorien på bil

I følge Facebook så er det nå 2 år siden jeg besto teorien på bil. Det er sykt at det har gått allerede 2 år siden jeg besto.  Det er ikke så lenge til jeg har hatt lappen i 2 år.

Jeg fikk nemlig lappen 12.12.2018.

Det er så rart at jeg har snart hatt lappen i 2 år. Jeg husker oppkjøringen som om det var i går. Jeg husker godt hvor nervøs jeg var. Heldigvis gikk det bra og jeg fikk lappen.

 

Jeg husker også at jeg ringte mamma når oppkjøringen var ferdig. Jeg husker at hun ble så glad på mine vegne at hun nesten gråt i telefonen.

Jeg husker også første kjøreturen min alene. Det var så rart og sette seg inn i bilen alene og skulle kjøre. Det var rart og ikke ha noen ved siden av meg som kunne hjelpe meg hvis ting skjedde. Jeg hadde hele ansvaret selv. Det føltes så befriende for meg.  Det og bestå oppkjøringen og få lappen var bare helt fantastisk.

 

Jeg husker at jeg spurte foreldrene mine om jeg kunne dra og besøke bestemoren min og overraske henne. Det var så gøy når jeg ringte på så skjønte hun ingenting. Jeg gikk inn i gangen også så jeg henne i over etasjen hun lurte på hvordan jeg kom hit. Så sa jeg det at jeg hadde bestått oppkjøringen og hadde kjørt til henne helt selv. Jeg har aldri sett bestemoren min løpe så fort ned den trappa som den gangen hun fikk gjøre det.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg