50 spørsmål og svar

Hei alle sammen! Håper dere har en fin dag. Jeg tenkte og svare på en del spørsmål jeg har funnet på nett som var ganske morsomme og svare på.  Men før jeg gjør det har jeg også noe annet og si. Jeg hadde egentlig planer med og blogge hver dag i hele 2022 men det ser jeg blir vanskelig. Det er ikke enkelt og finne inspirasjon til nye blogginnlegg hver dag. Kreds til de som klarer det fordi det er ikke enkelt. Men jeg prøver og blogge så mye som mulig. Uansett uten og bable for mye angående det så kan jeg vel egentlig bare begynne med spørsmålsrunden. 

    1. Hvem er du forelsket i?
         Kjæresten min.

     2. Savner du noen akkurat nå?

Savner kjæresten min selvfølgelig. 

3. Hva er dine planer for i kveld? 

Jeg skal på kurs med Røde kors. Blir spennende og jeg gleder meg til det. 

4. Liker du sterk mat?

Jeg er nok ikke en person som er glad i sterk mat da jeg er veldig følsom i forhold til sterk mat. 

5. Samler du på noe?

Ja jeg samler faktisk på mumi kopper haha. Jeg synes bare de er så fine. Jeg kan vise dere dem i et annet innlegg hvis det er interessant for dere. 

6.  Hvordan har din bestevenn det?

Jeg tror hun har det bra men hun sliter en del psykisk men hun får hjelp. 

7. Noen gang vært på leir?

Ja var på rideleir for noen år tilbake. Har forresten bilder fra det så si ifra hvis dere vil se de.  

Det var de spørsmålene jeg rakk. Men si ifra hvis dere har flere spørsmål. Jeg svarer på alt. 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg