5 års dag for bloggen den 1 januar

Hva skjer akkurat nå?

Det var noen som lurte på om jeg kunne skrive hva jeg gjorde akkurat nå så derfor så svarer jeg på det nå. Jeg skriver som sagt et innlegg til bloggen. Ellers er jeg hjemme hos kjæresten og bare slapper av.

Men nå

 

Den første januar var det 5 år siden jeg starten denne bloggen. Tenk at det allerede har gått 5 år siden jeg laget denne bloggen tiden går veldig fort synes jeg.

 

Jeg har ikke angret et sekund på at jeg opprettet denne bloggen her. Jeg elsker virkelig og blogge. Har ikke tenkt tanken på og slutte med og blogge. Ja det kan bli hektisk og blogge med både skole og prøver og sånt men jeg prøver og få blogget så mye som mulig.  jeg har et mål for 2021 og det er at jeg skal kunne poste et innlegg hver eneste dag i hele 2021. Det kan både være vanskelig og gøy. Jeg synes det er gøy og kunne sette meg et mål som jeg skal prøve så godt som mulig og holde.

Bildet kan inneholde: 1 person, plante, utendørs, nærbilde og natur

Jeg gleder meg til og se hva dette året vil bringe. Jeg er heldig som har en fantastisk kjæreste familie og venner.  Så jeg tror dette året kommer til og bli bra.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg