Jeg har tatt noen ulike sommerbilder som jeg har tenkt og dele med dere.

Det er så deilig vær og jeg har fått solt meg mye. Jeg klager ikke noe på varmen og koser meg i varmen så lenge det varer. I dag så er det 22 dager til jeg blir 21 år.

Tenk at jeg snart er 21 år tiden går så fort. Det og ha blitt voksen føles fortsatt rart. Jeg synes det var rart og bli 18 år og nå så er jeg snart 21. Tiden flyr avgårde.

 

Nå er jeg på båten til foreldrene mine så vi blogges mer senere. Ha en god sommer😊

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg