HVA HADDE SKJEDD OM JEG BLE GRAVID NÅ?

Det er noen som har spurt meg om hva som hadde skjedd om jeg hadde blitt gravid nå og derfor så tenkte jeg å svare på det nå. 

Vel jeg har for det første ikke kjæreste. Men om jeg hadde hatt kjæreste og det hadde skjedd så hadde jeg tatt abort. Jeg har ikke tid til å ha en unge nå. Det er ikke det at jeg ikke vil ha barn men jeg er for ung enda pluss jeg er verken ferdig med utdanning eller noe sånt. Jeg vil vente til jeg er et par år eldre og gift før jeg får barn fordi da vet jeg at jeg er med den rette personen. 

Jeg gleder meg jo til å få barn. Men det blir en god stund til. Jeg skal ha blitt ferdig med utdanning pluss fått meg hus og en fast jobb før noe som helst med barn skjer. 

 

 

 

 

 

 

 

3 kommentarer
    1. Synes det er teit og si man ikke kan få barn føre alt er på plass i livet sitt, Halo selv om fostret ikke har fått hjerte føre det fjernes så er det ett liv som fortjener å leve like mye som deg og meg , sorry for brutal start på kommentaren men jeg er 20, for 3 år siden sa jeg det samme men da jeg var 19 flikk jeg en sønn selv om jeg inne var klar for det men jeg så glad i sønnen att jeg nesten ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, velger å være annonym men du vet sykt godt hvem jeg er, pluss er ikke vondt ment mot deg men til de som gjenhøret abort

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg