Hva slags skader gjør ulven?

Ulven er jo et fantastisk dyr meen den gjør også noen skader. Derfor tenkte jeg å vise dere noe av skadene den gjør.

Angriper sauer

Ulven angriper sauer og gjør store skader på sauen men den dreper ikke. Ofte finner bonden som eier sauene dem i skikkelig dårlig stand. Ofte har sauene store sår og store skader.

Angriper en sau også den neste

En ulv angriper en sau også går den på en annen sau. Den dreper ikke den gjør bare stor skade på sauen. Derfor vil mange bønder senke ulvebestanden for å hindre at så mange sauer blir skadet.

Bilder lånt av Google

 

Relatert bilde

6 kommentarer
          1. Jeg er ulvemotstander, og har selv opplevd ulven på nært hold mange ganger. Mistet mange husdyr til ulv, så veit hvordan ulveangrep ser ut. Når man skal lage ett innlegg om ulveangrep, burde man hvertfall finne bilder som viser det.

            1. For det første så var bildene kun til eksempel. Jeg kan finne noen andre bilder om dette påvirket deg kraftig. Hvis du har noen bilder av ulv angrep så får du gjerne sende meg en link til det så kan jeg heller bruke de bildene i stedet.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg