HVORFOR ER JEG REDD KLOVNER?

Det er kanskje litt rart å være redd klovner. Men det er nemlig jeg. Og det skal jeg nå forklare hvorfor. 

Grunnen til at jeg er livredd klovner er fordi en gang jeg var med ei venninne på Tusenfryd. Så var det nemlig sånn Haloween greier der. Det gikk ut på at de som jobbet der kledde seg ut som forskjellige monstre og gikk rundt og skremte folk. Jeg ble da skremt av en klovn fordi denne klovnen kom bak meg og tok da tak i meg og sa noe inn i øret mitt husker ikke helt hva det var. Men jeg ble uansett veldig redd. Og siden den gangen har jeg vært redd klovner. Jeg er både redd de snill og de slemme klovnene. Det gjør ikke ting bedre når jeg vet at det har vært Killer klovns i Hamar. Men jeg takler fint å være i byen og jeg har ikke sett en eneste av disse slemme klovnene. Så jeg håper at jeg slipper å møte på noen av disse. 

Bilder er lånt fra GOOGLE.

Bilderesultat for klovner¨

Bilderesultat for klovner¨

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg